Aktualijos

Antrokų gimnazistų išvyka į Kauną

Gegužės 17 dieną II klasės mokiniai leidosi į pažintinę išvyką- susipažinti su Kauno karo muziejaus ir IX forto ekspozicijomis. Besišnekučiuojant trijų valandų kelionė neprailgo. Kauno karo muziejaus lauko ekspoziciją Vilniuje buvom apžiūrėję prieš porą metų, dabar norėjome pamatyti legendinio Dariaus ir Girėno lėktuvo nuolaužas. Truputį nejauku buvo šioje ekspozicijos salėje matyti tragiškai žuvusių lakūnų asmens daiktus. Vaikinams labai patiko įvairių ginklų kolekcijos. Muziejaus sodelyje apžiūrėjome P. Rimšos ,,Lietuvis mokyklą“, J.  Zikaro ,,Knygnešį“ , ,,Laisvės statulą“.  Po to patraukėme IX forto link. Gausių ekspozicijų vaizdai, įdomus gidės pasakojimas traukė mūsų dėmesį, kartais baugu darėsi. Ypač patiko buvusių gynybinių įtvirtinimų, kalėjimo eksponuojama medžiaga. Baugu girdėti patrankų šūvį: aidi visas fortas. Nors likdami ir leisdamiesi  tuneliais nukulniavome ne vieną kilometrą, buvo vėsu požemiuose, bet įdomu. Kokia plati Kauno ir jo apylinkių panorama atsiveria nuo forto ,,stogo“! Baigdami pažintį aplankėme IX forte esantį paminklą II pasaulinio karo aukoms atminti.

Išalkus norėjosi pietų- ,,Megos “ prekybos centas pakeliui. Pasisotinę ir pasižvalgė pasukome namų link. Pakeliui kojas pamiklinome lipdami į aukščiausią Lietuvoje apžvalgos bokštą Mindūnuose, aplankėme Labanoro bažnyčią. Leidžiantis saulei laimingi ir saugūs grįžome namo. Už tai esame labai dėkingi mūsų paslaugiajam ir kantriajam vairuotojui R. Savičiūnui, auklėtojai O. Lukoševičienei.

Justinas Kazimirėnas, II kl. mokinys

Ankstesni įrašai

Gerbiama Gimnazijos bendruomene,

maloniai kviečiame Jus į Šeimos šventę, skirtą mokyklos 25-mečiui. Laukiame Jūsų 2017 m. gegužės 20 d. (šeštadienį) 16 val. gimnazijos kiemelyje.

Direktorė Jūratė Sveikauskienė

Kasmet baigiantis mokslo metams pirmokai kasdienę pamokinę veiklą paįvairina pažintinėmis ekskursijomis. Šiemet apsilankėme Zarasų r. Salake įsikūrusiame Gražutės regioninio parko lankytojų centre, kur labai vaizdžiai buvome supažindinti su parko kraštovaizdžiu, didžiule augalų ir gyvūnų įvairove bei salakiškių pasididžiavimu – aukščiausia šalyje tašytų lauko akmenų bažnyčia.

Gegužės 12 dieną 5 klasės mokiniai vyko į Lietuvos sostinę Vilnių. Pirmiausiai aplankėme Vilniaus Katedros  požemiuose įrengtą modernią ekspoziciją, pristatančią laidojimo tradicijas, archeologinių tyrinėjimų metu surastus radinius ir sužinojome paties statinio istoriją. Mokinių dėmesį itin patraukė požemių įžymybės – slaptoji karalių kripta, valdovų mauzoliejus, kuriame ilsisi garsiosios Barboros Radvilaitės palaikai, freska, pripažinta vienu seniausių sieninės tapybos pavyzdžių Lietuvoje.

Tirpsta paskutinės mokslo metų dienos, nenumaldomai artėja taip laukiamos mokinių atostogos, o jos, kaip žinia, kartais būna labai pavojingos. Pavojai tyko visur: gatvėje, miške, vandenyje...

Gegužės 8 dieną mūsų gimnazijoje lankėsi viešosios  įstaigos „Svarbus žingsnis“ lektorius Oskaras Medzevičius, kuris 3, 5,  I, II klasių mokiniams papasakojo, kaip suteikti pirmąją medicininę pagalbą ištikus nelaimei.