Aktualijos

Įspūdinga pirmokų išvyka

Kasmet baigiantis mokslo metams pirmokai kasdienę pamokinę veiklą paįvairina pažintinėmis ekskursijomis. Šiemet apsilankėme Zarasų r. Salake įsikūrusiame Gražutės regioninio parko lankytojų centre, kur labai vaizdžiai buvome supažindinti su parko kraštovaizdžiu, didžiule augalų ir gyvūnų įvairove bei salakiškių pasididžiavimu – aukščiausia šalyje tašytų lauko akmenų bažnyčia. Bene labiausiai visus nustebino čia pat įsikūręs mokytojos Vidos Žilinskienės „Jūrų muziejus“. Tai unikali per 30 metų kaupta jūros gyvūnų, spalvingųjų koralų, kriauklių, suvenyrų ir fosilijų kolekcija. Įdomu buvo klausytis pačios kolekcionierės mokytojos pasakojimo apie pavojingas jūrų keliones, nuodingąsias kriaukles, gydomuosius sepijų miltelius, Indonezijos salose naudotus kriaukles – pinigėlius, patiems paliesti jūros ežiuką ir įsitikinti ryklio dantų aštrumu, o pasiilgusiems jūros – išgirsti ją, ošiančią kriauklėse. Į namus mus išlydėjo gerasis mokytojos Kaukutis, kurį paglosčius, esą išsipildo gražiausi norai.

Diana Kindurienė, pradinių klasių vyr. mokytoja

Ankstesni įrašai

Gegužės 12 dieną 5 klasės mokiniai vyko į Lietuvos sostinę Vilnių. Pirmiausiai aplankėme Vilniaus Katedros  požemiuose įrengtą modernią ekspoziciją, pristatančią laidojimo tradicijas, archeologinių tyrinėjimų metu surastus radinius ir sužinojome paties statinio istoriją. Mokinių dėmesį itin patraukė požemių įžymybės – slaptoji karalių kripta, valdovų mauzoliejus, kuriame ilsisi garsiosios Barboros Radvilaitės palaikai, freska, pripažinta vienu seniausių sieninės tapybos pavyzdžių Lietuvoje.

Tirpsta paskutinės mokslo metų dienos, nenumaldomai artėja taip laukiamos mokinių atostogos, o jos, kaip žinia, kartais būna labai pavojingos. Pavojai tyko visur: gatvėje, miške, vandenyje...

Gegužės 8 dieną mūsų gimnazijoje lankėsi viešosios  įstaigos „Svarbus žingsnis“ lektorius Oskaras Medzevičius, kuris 3, 5,  I, II klasių mokiniams papasakojo, kaip suteikti pirmąją medicininę pagalbą ištikus nelaimei.

Gegužės 5 dieną mes, dešimtokai, kartu su ugdymo karjerai mokytoja Vitalija Medzevičiene, važiavome į neįprastą išvyką – aplankėme savo klasės draugų tėvų darbo vietas. Mes ne pirmą kartą važiuojame į įvairias darbovietes, tačiau šįkart pasukome ne miesto, o kaimo link. Kai kurie šioje kelionėje tik dar kartą užėjo pas mamą ar tėtį į darbą, o kiti iš arčiau susipažino su profesijomis, kurioms galbūt anksčiau neteikė dėmesio.

„Mes dar nežinome, koks galėtų būti pasaulis, jei vaikai augtų nepatirdami prievartos, smurto, pažeminimo, jeigu suaugusieji gerbtų ir elgtųsi su jais kaip su svarbiais žmonėmis“. (Alice Miller)