Aktualijos

Prisilietėme, pamatėme, pajutome

Gegužės 22 dieną ketvirtokai vyko į pažintinę ekskursiją į Vilnių. Prisiminę legendą apie Vilniaus miesto įkūrimą, pasižvalgė po Katedros aikštę, kur anksčiau plytėjo Šventaragio slėnis, apžiūrėjo Gedimino paminklą, mintimis nusikėlė į laikus, kai čia stovėjo Žemutinė pilis, o dabar – Valdovų rūmai. Netoli varpinės mokiniai surado stebuklingą plytelę. Tikima, kad ant jos atsistojus ir apsisukus, sugalvotas noras būtinai išsipildo.

Mokiniai aplankė Karališkąjį mauzoliejų, esantį Vilniaus katedros požemiuose, kuriuose palaidotas Lenkijos karalius ir Lietuvos didysis kunigaikštis Aleksandras Jogailaitis, karalienės Barbora Radvilaitė ir Elžbieta Habsburgaitė, valdovo Vladislovo IV Vazos širdis, susipažino su kriptose glūdinčiomis paslaptimis.

Labiausiai laukta ekskursijos dalis buvo apsilankymas aukščiausiame Lietuvos pastate – televizijos bokšte. Čia į Vilnių galima pažvelgti iš paukščio skrydžio.

Ekskursija į Vilnių buvo puiki proga ne tik  prisiminti ir įtvirtinti įgytas žinias apie Lietuvos istoriją, bet ir prisiliesti, pamatyti, pajusti.

Ilona Pakalkienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė

Ankstesni įrašai

Gegužės 16 dieną mes, I klasės mokiniai, vykome į Lietuvos sostinę Vilnių. Pirmiausia aplankėme Valdovų rūmus, buvusius Vilniaus Žemutinės pilies komplekso dalimi. Sužinojome, kad Lietuvos didžiųjų kunigaikščių rūmų vietoje gyventa jau IV–VIII a. Medinė įtvirtinta gyvenvietė XIII–XIV a. virto galinga ankstyvojo mūro pilimi. Rūmuose gyveno Lietuvos ir Lenkijos valdovai. Čia buvo sprendžiamas ne tik Lietuvos, bet ir viso Vidurio, Rytų ir Šiaurės Europos regiono likimas.

Gegužės 17 dieną II klasės mokiniai leidosi į pažintinę išvyką- susipažinti su Kauno karo muziejaus ir IX forto ekspozicijomis. Besišnekučiuojant trijų valandų kelionė neprailgo. Kauno karo muziejaus lauko ekspoziciją Vilniuje buvom apžiūrėję prieš porą metų, dabar norėjome pamatyti legendinio Dariaus ir Girėno lėktuvo nuolaužas.

Gerbiama Gimnazijos bendruomene,

maloniai kviečiame Jus į Šeimos šventę, skirtą mokyklos 25-mečiui. Laukiame Jūsų 2017 m. gegužės 20 d. (šeštadienį) 16 val. gimnazijos kiemelyje.

Direktorė Jūratė Sveikauskienė

Kasmet baigiantis mokslo metams pirmokai kasdienę pamokinę veiklą paįvairina pažintinėmis ekskursijomis. Šiemet apsilankėme Zarasų r. Salake įsikūrusiame Gražutės regioninio parko lankytojų centre, kur labai vaizdžiai buvome supažindinti su parko kraštovaizdžiu, didžiule augalų ir gyvūnų įvairove bei salakiškių pasididžiavimu – aukščiausia šalyje tašytų lauko akmenų bažnyčia.

Gegužės 12 dieną 5 klasės mokiniai vyko į Lietuvos sostinę Vilnių. Pirmiausiai aplankėme Vilniaus Katedros  požemiuose įrengtą modernią ekspoziciją, pristatančią laidojimo tradicijas, archeologinių tyrinėjimų metu surastus radinius ir sužinojome paties statinio istoriją. Mokinių dėmesį itin patraukė požemių įžymybės – slaptoji karalių kripta, valdovų mauzoliejus, kuriame ilsisi garsiosios Barboros Radvilaitės palaikai, freska, pripažinta vienu seniausių sieninės tapybos pavyzdžių Lietuvoje.