Aktualijos

Baseine – svarbios pamokos antrokams

     Šiais mokslo metais mūsų gimnazijos antrokai dalyvauja tęstiniame mokymo plaukti projekte „Išmok plaukti“. Jau ne vienerius metus per kūno kultūros pamokas vykdomas mokymo plaukti projektas padeda antrokams įgyti ne tik plaukimo, bet ir kasdienio gyvenimo įgūdžių, moko įveikti baimes, saugiai elgtis vandenyje bei šalia jo. Labai svarbu pradėti vaikus pratinti prie vandens bei mokyti plaukti kuo anksčiau. Taip jie greičiau įsisavina informaciją ir išmoksta taisyklingų plaukimo judesių. Dalis vaikų neturi galimybių lankyti įprastų treniruočių, tad projekto veiklos antrokams yra itin svarbios.

Diana Kindurienė, pradinių klasių mokytoja metodininkė




Ankstesni įrašai


     Spalio 2 dieną  pirmokai lankėsi Ignalinos priešgaisrinėje gelbėjimo tarnyboje. Mokiniai,  žiūrėdami  animacinį filmuką, prisiminė, kaip elgtis gaisro metu, pasikartojo bendrosios pagalbos telefoną 112, susipažino su tarnybos darbu.

     Nuo 2017 m. spalio 2 d. Lietuvoje pradeda veikti „Tėvų linija“, ja tėvai galės skambinti ir konsultuotis kiekvieną vakarą darbo dienomis nuo 17 iki 21 valandos. Nemokamu numeriu 8 800 900 12  profesionalūs psichologai konsultuos vaikų auklėjimo klausimais.

     Rugsėjo mėnesį startavo socialinis projektas „Tu – ne vienas!” (www.tunevienas.lt) Kol viešojoje erdvėje garsiai ginčijamasi, kaip spręsti įsisenėjusias psichologinės pagalbos trūkumo problemas, aktyvūs piliečiai ėmėsi iniciatyvos. Į vieną komandą susibūrę jauni profesionalai iš Lietuvos, Vokietijos ir Danijos sukūrė internetinę erdvę,  kurioje kiekvienas gali rasti psichologinės paramos ir kokybiškos informacijos. „Tu – ne vienas!” projekto planai dar ambicingesni – komanda prieš kelias dienas atidarė pagalbos liniją, o ateityje planuoja mokymus, konsultacinius užsiėmimus ir kitas panašaus pobūdžio veiklas.

    Vakar, rugsėjo 25 dieną, gimnazija organizavo ,,Rudeninius skaitymus“. Tradiciškai jie vyko Europos kalbų dieną Vidiškių dvare. Šįkart skaitymuose dalyvavo grupė Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos jaunųjų kūrėjų. Jie skaitė savo kūrinius, dainavo, grojo saksofonu.

     Mokyklos veiklos kokybės išorinis vertinimas – formuojamasis mokykloje vykstančių procesų vertinimas, teikiantis informaciją mokyklos veiklai koreguoti ir jos rezultatams gerinti. Išorinio vertinimo tikslas – skatinti mokyklą tobulėti siekiant geresnės ugdymo(si) kokybės ir geresnių mokinių pasiekimų.