Mokinių pasiekimai

Meninio skaitymo konkurse I ir III vietos

     Vasario 8 dieną Ignalinos kultūros ir sporto centre įvyko rajono mokinių meninio skaitymo konkursas. Konkurso tikslas – ugdyti  kūrybingą, mąstančią  ir iškalbingą individualybę, skatinti   mokinius domėtis literatūra,  ugdyti mokinių kūrybiškumą, puoselėti  mokinių meninio žodžio suvokimą ir raišką.

     Konkurse dalyvauja 5-12 klasių mokiniai, dalyviai  vertinami  dviejose amžiaus  grupėse: 5-8 kl. ir 9-12 kl. Skaitovai gali skaityti vieną poezijos kūrinį arba vieną prozos kūrinio ištrauką lietuvių kalba.

     9-12 klasių grupėje I vietą laimėjo Ovidijus Nasevičius (mokytoja Zita Čičelienė), o III vietą  Ernesta Paslauskaitė (mokytoja Zita Čičelienė). Ovidijus atstovaus mūsų rajoną regioniniame konkurse.




Ankstesni įrašai


     Žiemai persiritus į antrąją pusę, pirmos klasės mokiniai susirūpino, kad paukšteliams sunku ištverti šaltį, badą ir nutarė jiems padėti.

     Vasario 6 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje vyko savivaldybės etapo 7-12 klasių mokinių technologijų olimpiada.

     Vasario 1 dieną mūsų gimnazijos vaikinai (Irmantas Achromkinas, Liudvig Novickij, Vytenis Butkūnas, Deividas Bukauskas, Arijus Ašurovas, Deividas Dovidov, Tomas Baubinas, Povilas Trubila, Donatas Sakalauskas ) dalyvavo Lietuvos mokyklų žaidynių kaimo vietovių mokyklų zoninėse tinklinio varžybose Ukmergėje, ir užėmė III vietą.

     Vasario 1 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje vyko savivaldybės etapo fizikos olimpiada 9 – 12 klasių mokiniams. Olimpiados tikslas – skatinti mokinių domėjimąsi fizika, gilinti ir plėsti šio mokslo žinias, mokinių mokslinį kritinį mąstymą, grindžiamą tvirtomis gamtos mokslo žiniomis, tobulinti eksperimentinio darbo įgūdžius ir gebėjimus.

     Sausio 15 dieną Ignalinos kultūros ir sporto centre vyko jaunųjų filologų konkurso vertinimo komisijos posėdis. Konkurso tikslas yra ugdyti gabių filologijai mokinių įgimtus ir įgytus humanitarinius gabumus, mokinių kūryba stiprinti  gimtosios kultūros tradicijas, jų istorinį tęstinumą, skatinti kūrybišką kultūros vertybių suvokimą bei įprasminimą gimtosios ir Europos kultūrų kontekste.