Mokinių pasiekimai

Jaunieji pasieniečiai krepšinio varžybose iškovojo III-ąją vietą

     Vasario 10 d. Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos sporto salėje vyko jau kelintus metus iš eilės organizuojamos Jaunojo pasieniečio būrelių narių krepšinio 3 × 3 varžybos. Šiais metais varžybose dalyvavo net 16 (11 vaikinų ir 5 merginų) komandų iš Ignalinos, Vidiškių, Didžiasalio „Ryto“, Švenčionių Zigmo Žemaičio, Švenčionėlių Mindaugo, Visagino „Atgimimo“ gimnazijų, Ignalinos Česlovo Kudabos, Visagino „Gerosios vilties“ progimnazijų ir Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos Adutiškio vidurinio ugdymo skyriaus. Šiais metais prie varžytuvių krepšinio turnyre prisijungė dvi jaunųjų pasieniečių komandos iš Vilniaus Antakalnio ir Vilniaus rajono Mickūnų gimnazijų.

     Vidiškių gimnazijoje veikiančiam Jaunojo pasieniečio būreliui, vadovaujamam laisvajam mokytojui Andrejui Matvėjevui, atstovavo vaikinų komanda, kuri bendroje įskaitoje užėmė trečiąją vietą.




Ankstesni įrašai


     Vasario 12 dieną Ignalinos gimnazijoje vyko savivaldybės etapo 10-11 klasių mokinių rusų kalbos olimpiada. Mokiniai atliko testą ir rašymo užduotį.

     Vasario 7 dieną Vilniaus r. Zujūnų gimnazijoje vyko Lietuvos mokyklų žaidynių kaimo vietovių mokyklų mokinių stalo teniso varžybos, kuriose dalyvavo mūsų gimnazijos vaikinų komanda (Ašurovas Arijus, Dovidov Deividas, Juchnevič Raimondas, Kajus Meidus).

     Vasario 5 dieną Ignalinos kultūros ir sporto centre įvyko rajono mokinių meninio skaitymo konkursas. Konkurso tikslas – ugdyti  kūrybingą, mąstančią  ir iškalbingą individualybę, skatinti   mokinius domėtis literatūra,  ugdyti mokinių kūrybiškumą, puoselėti  mokinių meninio žodžio suvokimą ir raišką.

     Vasario 4 dieną Ignalinoje vyko rajono mokyklų mokinių stalo teniso varžybos, kuriose dalyvavo visos rajono mokyklos.

     Sausio 31 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje vyko savivaldybės etapo fizikos olimpiada 9 – 12 klasių mokiniams. Olimpiados tikslas – skatinti mokinių domėjimąsi fizika, gilinti ir plėsti šio mokslo žinias, mokinių mokslinį kritinį mąstymą, grindžiamą tvirtomis gamtos mokslo žiniomis, tobulinti eksperimentinio darbo įgūdžius ir gebėjimus.