Mokinių pasiekimai

Stalo teniso varžybose – I vieta

     Vasario 4 dieną Ignalinoje vyko rajono mokyklų mokinių stalo teniso varžybos, kuriose dalyvavo visos rajono mokyklos. Puikiai šiose varžybose žaidė mūsų gimnazijos vaikinų komanda (Ašurovas Arijus, Dovidov Deividas, Juchnevič Raimondas, Kajus Meidus), kuri laimėjo visas dvikovas ir iškovojo pirmą vietą bei teisę atstovauti rajonui Lietuvos mokyklų žaidynių zoninėse ir tarpzoninėse varžybose. Linkime sėkmės.

Informaciją parengė Gintaras Gruodis, fizinio ugdymo mokytojas metodininkas.




Ankstesni įrašai


     Sausio 31 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje vyko savivaldybės etapo fizikos olimpiada 9 – 12 klasių mokiniams. Olimpiados tikslas – skatinti mokinių domėjimąsi fizika, gilinti ir plėsti šio mokslo žinias, mokinių mokslinį kritinį mąstymą, grindžiamą tvirtomis gamtos mokslo žiniomis, tobulinti eksperimentinio darbo įgūdžius ir gebėjimus.

     Paskelbti edukacinio konkurso „Olympis 2019 - rudens sesija“ rezultatai. Puikiai pasirodė mūsų gimnazjos mokiniai. Jų rezultatus galite pamatyti čia.

Olympis 2019 rudens sesija

 

     Sausio 24 dieną dalyvavome Lietuvos mokyklų žaidynių kaimo vietovių mokyklų tarpzoninėse svarsčio kilnojimo varžybose, kurios vyko Ukmergės r. Taujėnų gimnazijoje. Dalyviai varžėsi svarsčio stūmimo bei rovimo rungtyse.

     Sausio 24 dieną Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje vyko savivaldybės etapo 9-12 klasių mokinių biologijos olimpiada. Olimpiados tikslas yra skatinti mokinius domėtis biologija, ugdyti mokinių mokslinį – kritinį mąstymą, grindžiamą išsamiomis biologijos žiniomis, ugdyti kūrybiškumą ir savarankiškumą, eksperimentinio darbo įgūdžius ir gebėjimus, padėti aukštesniųjų klasių mokiniams pasirinkti profesiją, surasti ir ugdyti talentus.

     Sausio 23 dieną Ignalinos gimnazijoje vyko savivaldybės etapo anglų kalbos konkursas 9-10 klasių mokiniams. Konkurso tikslas – skatinti mokinius domėtis anglų kalba ir šia kalba kalbančių šalių kultūra, plėtoti mokinių kūrybinius gebėjimus, skatinti mokinių bendradarbiavimą panaudojant jų kalbinius gebėjimus, motyvaciją mokytis savarankiškai.